Alternative currency and balanced living system. Alternativna valuta i uravnoteženi životni sistem. Moneta alternativa e sistema di vita equilibrato.

Linija

Search

Home Forum
Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Edukacija-Školsko Obrazovanje Je Uništilo Znanje

Edukacija-Školsko Obrazovanje Je Uništilo Znanje 4 years, 1 month ago #770

  • roman
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 222
  • Karma: 0
EDUKACIJA: KAKO JE ŠKOLSKO OBRAZOVANJE UNIŠTILO ZNANJE, A NEZNANJE LJUDSKU CIVILIZACIJU - I DIO

Istina je dio vrta koji nije manikiran. Neki ljudi "zarađuju" zbilja puno novca kojim mogu kupiti ono što životinje u njima čini sretnim. Iako sam gladan, nisam ljudožder; ako svakom slijedi ono što je zaslužio, nije li ovo ironično? Proces manipulacije ljudskog razuma je u tijeku. Osnova cijelog trika u priči o progresu kojim napredujemo u rikverc je da bez obzira koliko god se trudili neke stvari zvati drugačijim imenima, one su uvijek tamo.

Globalizacija sama po sebi i ne mora biti toliko loša ideja, no prvo što mi padne na pamet pri pomisli na ovu aktualnu je "Glupani svih zemalja svijeta, pokorite se jednoj zastavi". Trenutno širenje Zapadne demokracije svijetom na lukav način, kako ne bi izazvalo ni najmanji ozbiljniji organizirani oblik otpora, odvija se ispod velikog reklamnog panoa o vrijednostima Zapadnog morala. I evo uzroka naših sadašnjih problema, Zapad nikad nije imao ni trunke morala. Izvor "nebeske" oholosti je uvjeren da bilo koji čin učini, nije važno koliko gnusan i odvratan, ni pod 'eventualno' može predstavljati zločin i one najgore vrste. Dovoljno je prisjetiti se da je osobno Papa, najsvetiji od svih svetih, i najbezgrešniji od svih bezgrešnih, prije nekoliko stoljeća svojim potpisom na komad papira ozakonio ropstvo. Znate li uopće koliko je žena i slobodnih mislioca, uključujući i znanstvenike, spaljeno na lomači? Jeste li već zaboravili da je između ostalih civilizacija, i nad Indijancima izvršen genocid? Po standardima suda u Nurembergu, Izrael vrši ratne zločine; a Tony Blair je prije neki dan za sudjelovanje u ubijanju milijuna Iračana i Afganistanaca pod NATO zastavom u partnerstvu sa Sjedinjenim Američkim Državama, od Bill Clintona primio 'Medalju Slobode' zbog zasluga u rješavanju međunarodnih sukoba i donošenje slobode ljudima širom planete. Od Papa i političara smo dobili sve što nismo trebali; oni služe nečemu, ali nisu nikad toliko korisni i važni koliko ih takvima predstavlja propagandni aparat.

U odvijanju ovog procesa manipulacije ljudskog razuma, puno čitam druge ljude koji u njemu sudjeluju, mass-medije, alternativu, sve ono na što naletim... Govoriti istinu može biti težak sport i jako skupa umjetnost. Prividno, istina je danas na visokoj cijeni, ali što više grabimo naprijed, sve je očiglednije da ništa nije onakvo kakvim se čini. U školi nas uče stvarima, ali te stvari naučimo tek kroz život; govoriti istinu i živjeti istinu nije baš onakvo kakvim to zamišljamo, radi se o dvije potpuno različite stvari koje jedna drugoj mogu biti oprečne kao što je zlo oprečno dobrom, crno bijelom, a lijepo ružnom.

Da li je sve čista fikcija, ili zbilja postoje zombiji? To ovisi o vašoj definiciji riječi "zombi". Za filmaše u Hollywoodu, zombiji su polumrtve raspadajuće smrdljive figure koje se kreću prema vama u namjeri da vas zgrabe ispruženim rukama. U stvarnom svijetu, da li na planeti Zemlji zombiji doista mogu postojati u obliku nesretnih žrtava gurnutih u ropstvo pod utjecajem veoma opojnih droga i sličnih sredstava?


EDUKACIJA: KAKO JE ŠKOLSKO OBRAZOVANJE UNIŠTILO ZNANJE, A NEZNANJE LJUDSKU CIVILIZACIJU - II DIO

Hejla turbo-vrijedni ponizno poslušni mravi, kako ste ovih dana? Klizimo prema totalnoj katastrofi, a na meniju restorana u kojem se svi hranimo ponuda samo jednog jela - propaganda najvišeg reda... Jesmo li već dotaknuli duboko dno financijskog bunara ili ne? Suludost nazivanja trenutne situacije "oporavkom" i "korakom prema boljoj budućnost" kroz mass-medije nije ništa drugo nego propaganda.





Ništa ne ide na bolje, sve je lošije i bit će još puno gore. U ime oporavka smo potrošili trilijarde eura, i ništa ne ide na bolje. Kako se čini da nam stvoriti novi novac iz ničeg nije nikakav problem, bacati taj novac u propali sustav je samo dolijevanje benzina na već pomahnitali požar; od sad na dalje, gledat ćemo sve više propagandnog smeća kojeg smo već bezbroj puta vidjeli do sada.

Pod terminom "proizvedeno slaganje" se podrazumijeva manipulacija i oblikovanje javnog mijenja. Njime se uspostavlja suglasnost i prihvaćanje autoriteta i društvene hijerarhije. Za uspostavljanje društvenog poretka je potrebna pokornost. "Proizvedeno slaganje" je proces podvrgavanja javnog mijenja narativnim masmedijima, njihovim lažima, obmanama i izmišljotinama.

Najveće globalne banke nisu dovoljno kapitalizirane. Banke su se kladeći u globalnom casinou zaduživale toliko mnogo i toliko nesmotreno da su pukle zabuljivši se u €kvadrilionsku crnu rupu kad su opklade stigle na naplatu. U stvarnosti, sve su banke insolventne. Trilijarde i trilijarde "otrovnog smeća" pluta globalnim bankarskim sustavom, i Mi Ljudi bi ponovno, još jednom trebali povjerovati vladama i banaka...

Ekonomija je opijatska šuma s čudno raznovrsnom florom i faunom, puna matematičkih formula i nejasnih teorija, krcata običnim starim glupostima. Kako smo uopće zaglavili u ovom totalnom kaosu? Postoji stara priča o pohlepi koja kaže da je pohlepa oduvijek stanovala u ekonomiji. Realno gospodarstvo nam je počelo umirati pred očima u trenucima u kojima je postalo sasvim jasno da je kapacitet svjetske proizvodnje gluposti nadmašio kapacitet svjetske potrošnje gluposti - naše osnovne životne hrane. Opljačkali smo Majku Zemlju kako bi elita - njih nekoliko globalista moglo i dalje živjeti svoje aristokratske živote dok gladna djeca našeg svijeta prebiru po nagomilanim hrpama smeća tražeći komadiće hrane.

Način na koji gledamo na obrazovanje i naša prošlost, sadašnjost i budućnost su veoma usko povezani. Tragično ali istinito, način na koji je zamišljen i izgrađen naš školski obrazovni sustav nas osuđuje na neizbježan neuspjeh i propast. Ne postoji apsolutno niti jedan jedini dokaz da se naša individualna inteligencija tijekom zabilježene povijesti povećala. Obrazovni sustav kojim se i dan danas u 2010 godini još uvijek koristimo je rođen s greškom, postalo je očito da defektne pukotine sve više eksponencijalno rastu.

Uz naš moždani sklop nafilovan lažnim obrazovanjem, prepuštamo političarima i njihovim prljavim programima odlučiti što je najbolje za sve nas. Ja ti to mogu objasniti, ali ne mogu to shvatiti umjesto tebe... jednostavno i kristalno jasno, ako Banke pobijede, Mi gubimo! Naš takozvani "novac" se izdaje iz praznog zraka bez ikakve materijalne podloge. Trebao bi znati da je na ovaj ili na onaj način centralna banka privatna institucija. Ono što obavezno moraš znati je da na globalnoj razini, Mi Ljudi, gubljenjem naše monetarne suverenosti gubimo sve! Ako ne ovdje na Zemlji - onda gdje? Ako ne sada - onda kada? Ako ne ti - onda tko?

Ako se naš život sveo samo na proizvodnju, ako između gomile smeća koja nikome nije potrebna također proizvodimo i sve korisne stvari koje nam trebaju, i ako smo Mi Ljudi vlasnici sveg onog što proizvodimo, onda zašto Mi Ljudi u obliku bezvrijednih komadića papira stvorenih iz vakuma posuđujemo naš vlastiti novac od privatnih banaka?

Ono što još samo zadnje budale mogu nazivati demokracijom... Tko od nje ima koristi, tko plaća i tko stvarno odlučuje? Financirajući i pružajući političke smjernice mnogim zabrinutim i toj tematici posvećenim ljudima što rade u neprofitnom sektoru, vladajuća klasa globalnih elitista je u stanju preuzeti kontrolu nad zajednicama i političkim i društvenim pokretima. Dugotrajni mukotrpni rad naprosto ne vodi ničemu i čisto je gubljenje vremena jer je socijalnu pravdu praktički nemoguće ostvariti u ovakvim uvjetima - jedinim koji nam stoje na raspolaganju.

Globalizaciji nema alternative? Naše do krajnjih granica korumpirano civilno društvo je ojačalo korporativnu moć i oslabilo protestne pokrete. Nije li doista zapanjujuće impresivno, u vrijeme u kojem kroz najgoru financijsku krizu u povijesti vlastitim očima svjedočimo najvećoj pljački ikada; sada kad je i slijepac vidio da je jedina svrha ljudskog postojanja postala učiniti bogate ljude još bogatijima iako je sav novac ionako u njihovim rukama; širom svijeta omiljeni nam pokreti i draga nam udruženja podmuklo šute...


EDUKACIJA: KAKO JE ŠKOLSKO OBRAZOVANJE UNIŠTILO ZNANJE, A NEZNANJE LJUDSKU CIVILIZACIJU - III DIO

"Proizvedeno slaganje" je model propagande koji se koristi korporativnim medijima da bi prevladao kao javno mišljenje i kroz moždano silovanje pojedinaca "vrijednostima" i "vjerovanjima", masama utuvio u glavu novi umjetni oblik percepcije neraspoznatljive stvarnosti.

Masovni mediji služe kao sustav za komunikaciju poruka i simbola široj populaciji. Njihova je funkcija zabavljati, uveseljavati, izazivati zanimaciju, skretati pažnju i informirati, te utuviti u glave žrtava vrijednosti, vjerovanja i pravila ponašanja koja će ih integrirati u institucionalne strukture te društvene zajednice. U svijetu veoma koncentriranog bogatstva s velikim sukobima klasnih interesa, ispunjavanje ovog cilja kroz tu ulogu zahtijeva sustavnu propagandu.

U filmu Matrix, biračka većina je živjela sretne živote u svojoj percepciji stvarnosti koju ne bih poželio ni najljućem neprijatelju. Znanstveno je potvrđena činjenica da je najsretniji i najproduktivniji rob onaj koji ni najmanje nije svjestan svog ropskog položaja. Upravo iz tog razloga u našem svijetu postoji i "proizvedeno neslaganje".

Iz razloga što ga zbog toga nije moguće ostvariti, u 'Novom Svjetskom Poretku' mora prevladati vrsta demokracije u kojoj ljudi imaju samo dvije stvari, vlasnike i iluziju o mogućnosti izbora.
U interesu korporativne elite je da prihvati neslaganja i proteste kao karakteristike novog sustava, ali samo u onoj mjeri dok to ne predstavlja opasnost za uspostavljeni društveni poredak.
Svrha nije ugušiti neslaganja, već naprotiv, oblikovati ih i krojiti kako bi se postavile nepremostive granice općeg nezadovoljstva.

Zbog održavanja iluzije njihovog legitimiteta, financijska elita podržava ograničene i kontrolirane oblike opozicije, te uvijek spava s jednim širom otvorenim okom da bi na vrijeme mogla spriječiti razvoj radikalnih oblika protesta koji bi mogli uzdrmati nametnute institucionalne temelje globalnog kleptokratizma. Drugim riječima, "proizvedeno neslaganje" djeluje kao "sigurnosni ventil" koji štiti i održava Novi Svjetski Poredak banksterske diktature..

Da bi bio učinkovit, oni koji su glavna meta protestnog pokreta moraju proces "proizvodnje neslaganja" pažljivo regulirati i nadzirati.

"Financiranje neslaganja" predstavlja usmjeravanje financijskih sredstava od onih koji su meta protestnog pokreta prema onima koji su uključeni u organizaciju protestnog pokreta.

Kooptacija nije ograničena samo na kupovinu političkih usluga. Financijska elita kontrolira sve, pa i velike fondacije, te također nadzire i financiranje brojnih NGO nevladinih udruga i organizacija civilnog društva koje su kroz blisku i dalju prošlost bile uključene u prosvjedne pokrete protiv uspostavljenih ekonomskih i društvenih poredaka.

Programi mnogih nezavisnih udruga i masovnih pokreta su itekako oslonjeni na financiranje iz oba izvora, i iz onog privatnog i iz onog javnog u koje lova kako znamo kapa iz onog trećeg X izvora...





U mehanizmu za proizvodnju neslaganja je manipulativno okruženje neophodan zupčanik, u tom procesu se vrši jaki pritisak i odvija "suradnja" prepredenih pojedinaca sa progresivnim organizacijama, uključujući i anti-ratne koalicije, ekološke grupe i antiglobalizacijski pokret.

Gdje god i kad god masmediji proizvode pristanak i slaganje, globalna korporativna elita se za upravljanje i manipuliranje protestnih pokreta koristi složenom mrežom nevladinih organizacija, uključujući i segmente neovisnih alternativnih medija.

Nakon deregulacije globalnog financijskog sustava u 1990-im godinama i brzog bogaćenja svjetske bankarske elite, financiranje kroz dobrotvorne zaklade i ostale humanitarne organizacije se vinulo do neba. U gorkoj ironiji, dobar dio prevarom stečenih financijskih dobitaka na burzama se reciklirao upravo u neoporezive dobrotvorne fondacije i druge dobrotvorne organizacije globalnih elitista. Ovi kriminalni financijski dobici nisu korišteni samo za kupnju političara, oni su se također ubrizgavali čitavom šarenilu raznoraznih udruga i udruženja, istraživačkim institutima, obrazovnim centrima, zajednicama, crkvi i ostalim vjerskim grupacijama, ekološkim organizacijama, alternativnim i progresivnim medijima, grupama boraca za ljudska prava...





Proizvesti iluzorno neslaganje i uspostaviti granice politički korektne kontrolirane opozicije... u mnoge nevladine udruge i slične organizacije su se infiltrirali doušnici koji rade za račun obavještajnih agencija. Štoviše, preostali su zbilja rijetki segmenti neovisnih progresivnih alternativnih medija koji nisu ovisni o financiranju iz korporativnih zaklada i dobrotvornih fondacija.

Globalni feudalci razbijaju masovne pokrete na sitne komadiće "uradi to sam" mozaika. Rat i globalizacija nisu više u prvom planu dnevnog reda aktivista iz civilnog društva. Protesti? Demostracije? Aktivizam? Da, ali osobni, ne kolektivni. Aktualna financijska kriza se ne povezuje s ratovima koje su inicirale SAD; usred najveće financijske krize u povijesti čovječanstva nikome ne pada na pamet ni zagrebati po monetarnom sustavu, a kamoli protestirati protiv njega...

Jedan protiv drugog, kršćani protiv muslimana, crni protiv bijelih, lijevi protiv desnih. Tako globalni šahisti pomiču svoje figure - podijeli, pa vladaj! I neslaganje je također podijeljeno na skoro pa individualne inicijative. Protestni pokreti su podržani i velikodušno financirani kao potpuna suprotnost povezanim masovnim pokretima. Skriveni cilj programa je oslabiti i podijeliti protestne pokrete, te ih orijentirati u oblasti koje ne ugrožavaju direktno interese bankarske oligarhije.
Da bi se široj populaciji zgadile čak i ovako beznačajno male demonstracije, u te proteste se često infiltriraju agenti provokatori.

Iako su svi potpuno svjesni otkuda novac dolazi, u NGO svijetu se uporno dobrotvorne zaklade i humanitarne fondacije nastavljaju nazivati neovisnim tijelima, nepovezanim s korporacijama. S plaćama i poslovnim troškovima odnosno opstankom koji ovisi o donacijama iz privatnih fondacija, blesavost je postala opće prihvaćena rutina u NGO svijetu; kroz abnormalnu logiku nas NGO čelnici uvjeravaju da je korporativni kleptokratizam moguće poraziti korištenjem neoporezivih financijskih sredstava fondacija u vlasništvu korporativnih kleptokrata.

"Dozvolite mi da kontroliram opskrbu novcem u državi, i nije me briga tko pravi njene zakone". Nevladine udruge su zalutale u slijepu ulicu. Njihova egzistencija ovisi o zakladama Rothschild i Rockefeller. Njihove najbitnije aktivnosti su pod tuđom kontrolom. U glupom svijetu glupa logika - samo srce i cijelu prirodu anti-kleptokratističkog aktivizma indirektno kontroliraju globalni kleptokrati kroz svoje neovisne zaklade.

U ovoj sagi u razvoju, interesima bankarske oligarhije uredno služe Međunarodni Monetarni Fond, Svjetska Banka i WTO; instituticije uvijek spremne financirati kroz svoje razne dobrotvorne zaklade organizacije koje su na čelu protestnih pokreta protiv njih samih, naravno pod uvjetom da se na primjer ne postavlja pitanje kako je sporazum iz Bretton Woods-a doprinjeo osiromašenju milijarda ljudi. Pogledajmo samo primjer ubojstva Thomasa Sankare zbog pričanja o porijeklu afričkog duga...

Umjesto odbacivanja globalnog kleptokratskog programa, NGO uloga je dati mu izgled dobronamjernog ljudskog lica. Imamo posla s dijaboličnim procesom u kojem vlade, uključujući i Europsku Uniju, daju novac za financiranje progresivnih pravaca uključenih u organizaciju prosvjeda protiv tih istih vlada koja financiraju njihove aktivnosti.





Masovni pokreti su oteti iz ruku masa. Odabrani intelektualci, sindikalni lideri i rukovoditelji organizacija civilnog društva se rutinski pozivaju na susrete i sastanke, na primjer na 'Svjetski ekonomski forum', gdje se miješaju s najmoćnijim svjetskim gospodarskim i političkim akterima. Ovo druženje globalnog konglomerata s pažljivo izabranim "progresivcima" je neizostavni dio procesa proizvodnje neslaganja.

Mala tajna velikog zanata se sastoji u selektivnom biranju onih vođa organizacija civilnog društva u koje se može imati povjerenja i integrirati ih u "dijalog", presjeći njihove dotadašnje nagone, učiniti ih "globalnim građanima" koji moraju osjećati da djeluju u korist svojih prijatelja iz radničke klase, ali na način koji u potaji služi interesima globalnog konglomerata.

Uloga lidera progresivnih organizacija je od presudne važnosti u izgradnji diktatorskog sna o jednoj svjetskoj privatnoj vladi, jednoj svjetskoj privatnoj središnjoj banci i jednoj svjetskoj privatnoj valuti. Njihov prijatan odnos prema moćnim krugovima - korporativnom i državnom financiranju, agencijama za pomoć i sličnim đavolskim tvorevinama, je u sukobu interesa s njihovim originalnim nagonima i narušava njihov odnos prema korijenima iz kojih su potekli.
Cilj proizvođača neslaganja je upravo to, udaljiti ih od njihovih društvenih kategorija i transformirati ih u efikasno sredstvo za utišavanje i slabljenje masovnih pokreta, radikalnih i revolucionarnih namjera i akcija.

Globalni kleptokratizam financira anti-kleptokratizam, kojeg li apsurdnog i kontradiktornog međusobnog odnosa!?! U uvjetima u kojima je neslaganje velikodušno financirano od strane konglomeratskih interesa koji su meta demonstracija, ne može se roditi nikakav ozbiljniji i značajniji masovni protestni pokret!





U ovakvim uvjetima, svaki učinjeni korak je korak dalje prema izgradnji globalnog Gulaga, sigurnijeg svijeta za nekolicinu koja je naumila njime zagospodariti. Nije li država trebala biti formirana od neovisnih ljudi, mikro plemena, općina, jednom riječju cigli neposredne demokracije građana. Nije li nam država trebala služiti umjesto da joj služimo? Nije li nam novac trebao koristiti umjesto da mu robujemo? Već smo dostigli točku u kojoj ne možeš više sresti jednog jedinog neovisnog čovjeka ili organizaciju, sve je postalo apsolutno ovisno o aparatu koji upravo otkriva svoje pravo lice, ono privatne globalne diktature.





EDUKACIJA: KAKO JE ŠKOLSKO OBRAZOVANJE UNIŠTILO ZNANJE, A NEZNANJE LJUDSKU CIVILIZACIJU - IV DIO

Ako točno i precizno ne znamo tko je vlasnik novca u momentu njegovog izdavanja, kako onda poslije možemo znati tko je kome kreditor i tko je kome dužnik? Da li novac pripada narodu, da li nacija može biti suverena ako nema monetarnu suverenost, zašto i mene kači plaćati poreze i javni dug, što se dešava kad od banke zatražim kredit, otkuda uopće banci novac, što je to "vrijednost", postoji li neki izlaz kroz kojeg mogu pobjeći iz ovog od dužničkog karcinoma oboljelog društva? Da li su vlade koje predstavljaju svjetske narode izradile za svoje birače planove kroz koje je moguće vratiti javne dugove i tako teleportirati nacije iz crvenih rupa dubokog svemira na neke zelenije planete; da li je prije svega uopće moguće vratiti bilo kakav dug ako se u opticaj uvijek izdaje samo glavnica bez kamate; koje bi posljedice morali snositi građani kad bi kolektivno kao države odbacivanjem postojećeg monetarnog sustava jednostavno izbrisali javne dugove i kakvu bi budućnost tako nešto donijelo globalnoj populaciji? Ne predstavlja li apsolutna "neovisnost" središnje banke ili jasno vidljivo privatno vlasništvo nad njom, očigledan sukob interesa između privatnih i javnih interesa?

Da li je zbilja u ovakvim uslovima moguće odbaciti ideju da je novac sve i odbiti uništavati Zemlju osiromašujući milijarde ljudi kako bi se istovremeno njih nekolicinu učinilo još moćnijima i bogatijima? Da bi crveni zid postao zeleni, potrebno je zid prebojati; nije dovoljno samo umjesto crvenim, od sada ga početi nazivati zelenim...





Kako se zajednički dignuti iznad tmurnih oblaka ako se svi putnici izbace kroz prozor i u avionu ostanu samo pilot i posada? Kako promijeniti svijet ako se prvo sami ne promijenimo? Ne može se nikako stvoriti novi svijet sa starim ljudima!

Wikipedija je u veoma kratkom roku uspjela postati najpopularniji trezor znanja. Poznata je ona stara izreka da povijest uvijek pišu pobjednici, ali se to u staromodnoj prošlosti dešavalo svakih nekoliko desetljeća. Kroz novu modu, znanje koje upijaju milijuni internauta može mijenjati tko god hoće u kojem god trenutku to poželi. Zaista prekrasno, sve jedno bolje od drugoga...

Edukacija: Kako Je Školsko Obrazovanje Uništilo Znanje

Usvojena navika na koju vidimo ono što nazivamo "edukacija", a kroz koje obavezom upijamo ono u što nas ubjeđuju da je takozvano "znanje", direktno je povezano sa svim onime što nam se kao kolektivu događalo u prošlosti, onim što živimo danas i onime što će nam se dešavati u budućnosti.

Svi problemi s kojima se danas suočavamo su izravno uzrokovani monetarnim sustavom u upotrebi. Monetarni sustav je taj koji svima diktira pravila ponašanja. Monetarni sustav ima veći utjecaj na naš svakodnevni život od svih izvršnih, pravosudnih i zakonodavnih odluke skupa; on je taj koji najviše utječe na ponašanje ljudi, njihovo shvaćanje vrijednosti i prihvaćanje moralnih normi. Centralizirani novac i centralizirana moć su simbiozni par, ključni izvor moći proizlazi iz stvaranja novca, a ne zakona; zbog toga je monetarni sustav izvan domašaja kontrole našeg "demokratskog" društvenog poretka kako bi se privatnim interesima uskog kruga pojedinaca kroz bankarski i politički sistem omogućila manipulacija svakog aspekta života i aktivnosti u našim društevnim zajednicama. Nažalost, naš monetarni sustav uopće nije osmišljen kako bi kolektiv izgradio neki bolji svijet o kojem svi sanjamo.

Monetarni sustav se u društvu u kojem svi robujemo novcu, naravno, prvo pobrinuo uvjetovati da nas znanje koje stječemo školovanjem kroz obrazovni sustav neizbježno osuđuje na neizostavni individualni i kolektivni neuspjeh. Iz ovog razloga, na osnovu pismom zabilježene povijesti možemo sa 100%-om sigurnošću zaključiti da se do danas naša individualna i kolektivna inteligencija nije povećala ni za najmanju mrvicu. Nakon svih pretrpljenih muka, i danas upotrebljavamo školski obrazovni sustav rođen s falinkom koja je uzrok eksponencijalnom širenju defektnih naprsnuća.

Način na koji se obrazujemo, odrastamo i prihvaćamo društvene utjecaje prenosimo na našu djecu, ne treba se podsjećati važne činjenice da na mladima svijet ostaje. Svijet smo naslijedili od naših roditelja, a posudili ga od naše djece koju smo unaprijed osudili na propast.

Živimo u vremenima u kojima se školski sustav raspada, i mi i naša djeca smo nesretni i preopterećeni; živimo u dobu u kojem je očigledno da je aktualni obrazovni sustav svake godine sve neadekvatniji svrsi kojoj bi trebao služiti.
Ako želimo postati zadovoljni, gledati našu djecu s osmijehom na licima, onda nešto pod hitno moramo mijenjati, aktualni sistem obrazovanja boluje od tvorničke greške, ovaj model nije nemoguće promijeniti i za to nije kasno.

Mogli bismo satima, danima, godinama, kao što smo do sada radili, razgovarati o tome kako poboljšati školu, možda s više novca ili manje politike u njoj, ali na duge staze to nisu stvari koje kao prepreke stoje na putu naše djece u budućnost. Zapreku predstavlja izgradnja njihovih moždanih sklopova temeljena na lažnom obrazovanju i onemogućavanju razmišljanja mimo nametnutih normi. S našom civilizacijom u dubokoj financijskoj i političkoj fonji, uz mase gladnih i nezaposlenih te u potpunosti ugušenom inventivnošću, sazrijelo je vrijeme da pronađemo rješenja iskorakom izvan kaveza između čijih rešetaka nas je zatvorilo školsko obrazovanje.

Tijekom aktualne dužničke krize, zadužili smo se ponovo i to u ime onih koji dolaze za nama i onih koji će doći poslije njih, i sva ta sredstva beskorisno spalili bacajući ih u vatru u kojoj gori propali sustav. Umjesto da nakon svega što se desilo konačno sami odlučimo što je najbolje za nas i našu djecu, iz tikvi napunjenih lažnim obrazovanjem, nešto nam govori da to i sada po tko zna koji put ponovo prepustimo onima koji su nas dovdje i doveli.

Povijest pokazuje da je današnji školski sustav započeo s Industrijskom revolucijom, ali mnogi još uvijek odbijaju prihvatiti da ljudima koji su financirali njegovo začeće dječje obrazovanje nije bio glavni prioritet. Ljudi poput Rothschilda i Rockefellera su htjeli dobre i poslušne radnike za obavljanje poslova koje su oni kao veliki gazde ugovarali. Oni nisu htjeli da studenti kao slobodni mislioci dosegnu njihov potencijal, oni su htjeli veliku zaglupljenu masu nesposobnu za kritičko razmišljanje, discipliniranu i dovoljno pametnu samo za to da se uvijek na vrijeme pojavi u tvornicama za radnim mjestima.

Tajna koja se krije iza školskog obrazovanja je ta da se djeca ne uče načinu na koji treba učiti, niti je to ikad bila namjera.
Škole su koncipirane da služe ekonomiji i društvenom poretku, a ne djeci i njihovim obiteljima; to je razlog zbog kojeg su obavezne. Ovakav obrazovni sustav je postavljen iz posve krivih razloga, školski sustav je zamka čiji su ciljevi skriveni duboko unutar prljavih motiva koji ujedno predstavljaju i razlog zbog kojeg obrazovnu karampanu mehaničari nikad ne bi trebali popraviti. Ne, škole definitivno nisu najbolja mjesta u kojima i mi i naša djeca možemo steknuti znanje.

Naša djeca su nesretna i preopterećena, i ne uče ono što im je potrebno kako bi postala uspješna.
No kako mi uopće definiramo uspjeh? Uvijek o njemu slušamo kao o mjeri za to kako naša djeca prolaze u životu, ali što ako smo termin "uspjeh" definirali potpuno pogrešno? Na što bi se točno trebali fokusirati kad je u pitanju i uspjeh naše djece i uspjeh nas samih? Da li je sreća ikad u radarskom dometu kad se raspravlja o uspjehu?

Većina roditelja je toliko zauzeta borbom za konkurenciju da su skroz na skroz zaboravili da bi naš krajnji cilj trebao biti dječja sreća. Koga kriviti kad smo svi prisiljeni na taj način pokušati preživjeti u ovoj ekonomiji u kojoj je čovjek čovjeku vuk. Ne samo što time malo pomalo ubijamo sami sebe i sve što nam se nađe na putu, ovaj mega-blesavi model ultra-kompeticije je od škola napravio nesretna mjesta, djeca nam se u rekordnom broju fiksaju kako bi podnijela pritisak surove stvarnosti. Škola je mjesto na kojem stranci s mandatom korporativnih gazdi i nad samim vladama kontroliraju umove i tijela naše djece.

U niti jednom slučaju ne možemo očekivati da naša djeca postanu neovisni odrasli slobodni mislioci, ako ih držimo pod ključem, odvajamo po starosti, apsolutno kontroliramo strogim pravilima i prisiljavamo da uče obmanjujući nastavni problem. Jedino što na taj način ulazi u glavu, i ono malo što iza toga ostaje je hladno institucionalno znanje.

Naučeni smo da mislimo o riječi 'uspjeh' kao o ovisnoj o ocjeni u školi, ali uspjeh u društvu i uspjeh samog društva kao cjeline puno više ovisi o znanju, a ove dvije riječi nisu čak ni sinonimi. Ako budemo mogli promijeniti naše shvaćanje o uspjehu, onda nam to može donijeti sreću - konačan ljudski uspjeh.

2007 godine, UNICEF je po prvi puta napravio studiju o materijalnom blagostanju i sreći djece u 21 industrijskoj zemalji. SAD i Velika Britanija, dvije najbogatije zemlje na listi, po sreći djece su zauzele dva posljednja mjesta. Više novca nije odgovor na naš problem, pogotovo ako ovo sagledamo iz drugog ugla, više novca = više duga, Sjedinjene Američke Države i Velika Britanija - dvije su najzaduženije zemlje na planeti.

Novija istraživanja pokazuju da smo i mi i djeca sve više pod stresom koji je u dramatičnom porastu. Ako je naš krajnji cilj sreća, školski sustav je opet podbacio.

Svi mi puno bolje učimo kad se radi o nečem što nam se sviđa, ali to se veoma rijetko događa. Naš obrazovni sustav je repetitivan, do zla boga dosadan, uči se napamet i isto kontrolira ispitima. Škola nalikuje zatvoru u kojem je vrlo malo onog čemu se podučava naučeno, vrlo malo od naučenog i zapamćeno, te vrlo malo od zapamćenog ikad i korišćeno.

Stoji činjenica da krivi ljudi kontroliraju obrazovni sustav iz krivih razloga. Školski obrazovni sustav je namjerno osmišljen za proizvodnju slabog intelekta, gušenje unutarnje volje i pozitivnog nagona za životom, uskraćivanje stvarnog znanja i sveg ostalog kako bi se osiguralo stvaranje poslušnih i nepotpunih građana da bi se šira populacija učinila što pokornijom i prikladnijom za upravljanje.

Školstvo nas čini glupljima umjesto pametnijima, obrazovni sustav je postavljen tako da proizvodi dobre potrošače, da standardizira ljude kako bi bili predvidljivi i što lakše kontroliraniji.

Da li vam sve ovo zvuči poput nečega što želite podržavati? Ne treba biti raketni inženjer da bi se zaključilo da je dobro obrazovane i financijski neovisne ljude teško kontrolirati. Da li doista želimo da naša djeca kroz dugove i neznanje, a kako je počelo - i kroz mikročipove i kroz genetički modificiranu hranu i kroz moderno zdravstvo, postanu roboti na daljinski upravljač?

Nije li doista tragično da je nedavno British Petroleum, energetski div odgovoran za najveće izlijevanje nafte u povijesti, odigrao ključnu ulogu u razvoju nastavnog programa o zaštiti okoliša u Kaliforniji? Milijuni i milijuni galona crne nafte koji su uništili Meksički zaljev, zablistat će u glavama učenika svježom zelenom bojom. Radi li se ovdje o pripremama za zaradu budućeg profita ili o učenju djece, molit ću lijepo?

Ono što ljudi do sada nisu shvaćali je da primanje novca sa sobom donosi i obvezu plesanja prema muzici koju svira kreditor. Zbog financijske podrške školstvu, globalna financijska elita kontrolira ono što se u školama uči; upravo iz razloga što se radi o veoma važnom faktoru u cijeloj priči o našem postojanju, ljudima je veoma teško pronaći alternativnu mogućnost obrazovanja.

Javne obrazovne institucije bi trebale služiti interesima poreznih obveznika i njihove djece, a ne korporacijama koje pišu nastavne planove i programe. Jednog dana kada ovi mladi u pitanju zasnuju obitelji, a ne korporacije, prioritet bi trebao postati da njihova djeca uče ono što je stvarno važno, a ne ono što služi uskom broju ljudi koji su nam nametnuli ovaj hrđavi sustav samouništenja.

Pravo je svakog roditelja i odgovornost da sam izabere najbolji način koji će njegovo dijete dovesti do ostvarenja najviših ljudskih potencijala. Kako izgleda, naš moderni svijet nudi sve potrebne alate za potporu dječje prirodne nagonske znatiželje u vožnji prema samostalnom vlastitom obrazovanju. Ljudi su danas napokon shvatili: tko kontrolira novac kontrolira ono što učimo - tko kontrolira novac kontrolira ono što znamo - tko kontrolira novac kontrolira ono što mislimo - potpuno je jasno da je svrha škole služiti korporacijama i vladama. Učenje u vlastitoj sobi i sve popularniji pokret za neškolovanje djece možda mogu postati moćan oblik pobune protiv korporativnog konglomerata kojeg hvata strava od mogućnosti da mu obični smrtnici postavljaju pitanja o autoritetu, i ne daj Bože, odbiju biti dobri, dicpilinirani, poslušni i ponizni radni mravi.

U ovim kriznim vremenima u kojima svi sektori, od ekonomije i politike, preko kulture i obrazovanje, sve do industrije; očajnički žude za što više inovatora, moramo početi raditi neke stvari koje nismo naučili u školama: kao živa i inteligentna ljudska bića moramo početi vjerovati sami sebi i sposobnostima; moramo ustati i progovoriti protiv onog što znamo da je pogrešno; suprotstaviti se onome u što su nas ubijedili da je ispravno; i odbiti biti poniženi i pokoreni radni mravi!





Moramo prestati raditi jedni protiv drugih i početi surađivati jedni s drugima; ko što neko na ovome forumu reče, "moramo se transformirati iz komentatora u igrače"!
Najava suradnje između Sustava Alternativne Valute Crom i Tranzicijskih Gradova može biti odličan uvod u početak stvarnih promjena na bolje...


Poveznice:

Monetarna Suverenost U Privatnim Rukama
Emisiona Dobit - Vodič Kroz Globalizaciju
Depozit I Kredit: Djelomična Rezerva Je Bankarska Prevara
Zlato Je Novac Kraljeva, A Dug Novac Robova
Krivična prijava protiv globalne elite zbog zločina protiv čovječanstva slijedećim institucijama: Interpol, FBI, Irska Policija, Srpska Policija, Policija Crne Gore, Policija Bosne i Hercegovine, Španjolska i Slovenska Policija
Međunarodni Krivični Sud: Bankenštajn Napokon Pred Licem Pavde

Prezentacija projekta Crom Alternativna Razmjena - Nova Ekonomija: Suradnja Na Izgradnji Održivog Društva
Alternativa Postoji, Ali Se Ne Vidi: TVOJA Nova Banka
Mobitel Ili Novčanik, Najbolji Na Svijetu Je Onaj Uvijek Pun Novaca
Vodič Kroz Zaradu U Internet Svemiru
Naj Tržnica Roba, Proizvoda I Usluga U Galaksiji
Robna Razmjena: Roba Za Robu - Trampa, Alternativa Novcu
Give a man a gun and he can rob a bank, give a man a bank and he can rob the world.
Crom Alternative Currency System

Date li čovjeku pištolj on može opljačkati banku, date li čovjeku banku on je u stanju opljačkati cijeli svijet.
Crom Alternativna Valuta

Date a un uomo una pistola e può rapinare una banca, date a un uomo una banca e può derubare tutto il mondo.
Crom Notizie Alternative

Re:Edukacija-Školsko Obrazovanje Je Uništilo Znanje 4 years, 1 month ago #772

  • Dejo
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 17
  • Karma: 0
Puno je toga trulog u našoj školi.
Što više školskog obrazovanja-to manje stvarnog znanja

Bez upuštanja u tehnički dio same alternativne valute, usuđujem se reći da je pravac kojim su u cijelosti krenuli ova zajednica i web sajt bez ikakvog pretjerivanja prijelazna stepenica u evoluiranju majmuna u čovjeka.

I da, to da se moramo transformirati iz komentatora u igrače, to definitvno stoji na prvih 10 mjesta nastavnog programa za bolje sutra.

Re:Edukacija-Školsko Obrazovanje Je Uništilo Znanje 4 years, 1 month ago #773

Mreža je internacionalni projekat na internetu posvećen kreativnim ljudima. Nastao je 07. aprila 2003. godine.

Naziv "creemaginet" je kovanica od tri reči i njihovih varijacija: kreativnost (creativity), mašta (imagination) i mreža (network). Reči su izvorno na engleskom zbog globalne strukture interneta.

Mreža je namenjena stvaraocima iz svih oblasti koji rade nešto konkretno.

Sad mi je jasno zbog čega između svih ostalih, i Mreža Kreativnih Ljudi cenzurira Udrugu Crom Alternativna Razmjena i naš sustav alternativne valute.
Mi i kreativnost, dva različita pojma

Re:Edukacija-Školsko Obrazovanje Je Uništilo Znanje 4 years, 1 month ago #774

  • zmaj
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 3
  • Karma: 0
Pozdrav društvo

Evo korisnih informacija o obrazovanju na drugačiji način.

Školama je pošlo za rukom postići nešto što se smatralo nezamislivim—urušavanje obrazovnog standarda i to za vrijeme najvećeg mira i napretka u Europi. Škole osuđuju djecu na godine dosade i frustracije, na bezbrojna sitna poniženja umanjujući njihovu osobnu slobodu, a na kraju im ne omogućavaju niti pristojno obrazovanje. Što to zapravo nije u redu sa školom?

Udrugu Obrazovanje na drugi način osnovala je grupa roditelja čija želja je obrazovati svoju djecu kod kuće. Obrazovanje kod kuće (eng. home education) je alternativa obrazovanju u školi u mnogim zemljama svijeta.

Link: Obrazovanje Na Drugačiji Način
Mogu ti objasniti, ali ne mogu shvatiti za tebe.

Re:Edukacija-Školsko Obrazovanje Je Uništilo Znanje 4 years, 1 month ago #784

  • BRKA
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 2
  • Karma: 0
novac sve pokreće



a rad oslobađa

Re:Edukacija-Školsko Obrazovanje Je Uništilo Znanje 4 years ago #871

U sklopu inicijative "Sjeme Budućnosti: Promijenimo Svijet? Da - Danas, A Ne Malo Sutra", uslijedili su prvi konkretni koraci...

Tijekom akcije u Puli koja je trajala nekih desetak dana, licem u lice, oči u oči, od čovjeka do čovjeka i od organizacije do organizacije, širila se istina o prljavoj pozadini globalnog monetarnog sustava i nepravednom financijskom sistemu, te upoznavalo ljude s alternativnim valutama kao jednom od mogućnosti za povratak zdravom razumu:

Pula, Hrvatska, Europa, Svijet - Slobodni Planet


Rock Caffe Pula, 20 listopad 2010:

Zoran Ðorđević (bubnjar poznatiji kao Đole Macola, između ostalih protutnjao i kroz Atomsko Sklonište), Daniel Balaban (Transition Town Pula), Đurić Aljoša (Sustav Alternativne Valute Crom), Sale Veruda (gitara i vokal kultnog pulskog punk benda KUD Idijoti) i Denis Vitasović (bass gitara i vokal nekoliko pulskih bendova).


  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.30 seconds