Alternative currency and balanced living system. Alternativna valuta i uravnoteženi životni sistem. Moneta alternativa e sistema di vita equilibrato.

Linija

Search

Home Forum
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Alternativne Valute U Obrazovnim Ustanovama
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Alternativne Valute U Obrazovnim Ustanovama

Alternativne Valute U Obrazovnim Ustanovama 9 years, 9 months ago #1898

Čudne su me neke emocije obuzele kad sam jutros nakon tolikog vremena opet čuo školsko zvono i vidio mladost kako juri prema učionicama.
Koračajući dugačkim hodnikom prema odredišnoj kancelariji, nisam mogao ne zamijetiti reklamu postavljenu na svaka druga vrata: "Financirala Europska Unija".

Alternativne Valute U Obrazovnim Ustanovama

Danas sam se susreo s ravnateljem jedne javne obrazovne ustanove.
U par crta, iznio sam pred njega neporecivu činjenicu da je direktno ili na neki ovaj ili onaj posredni način, novac osnovni uzrok gotovo svih problema pred kojima je čovječanstvo aktualno nepomično zaglavilo u leru.

"Korporativna struktura i dužničko ropstvo", ravnatelj mi je odgovorio i stavio do znanja da je dobro upoznat s realnim stanjem stvari.

Očajno paćeničko stanje je bez ikakve dileme pravi trenutak u kojem se kao ljudska vrsta i kolektivno i na individualnom nivou prije sveg ostalog trebamo koncentrirati na neka fundamentalna pitanja - zašto smo uopće ovdje, čemu težimo i kako tamo namjeravamo stići.

Kad je riječ o inovacijama poput ove koju sam došao predstaviti, odnosno zadiranju u nepostojeću monetarnu kulturu - pričamo o transformaciji novca iz problema u rješenje; onda su obrazovne ustanove vjerovatno jedan od najidealnijih terena za provođenje nekakvih neobaveznih eksperimenata u tom smislu.

U razgovoru sam spomenuo i dodjelu financijskih sredstava za razvoj civilnog društva u obliku alternativnih valuta.

Iako je savršeno svjestan da sve ovo prije ili poslije mora puknuti jer jednostavno ne vodi ničemu, to jest vodi ravno u propast, ravnatelj mi je otvoreno priznao da je njihov manevarski prostor jednak nuli. Sve u svemu, općenito gledajući, obrazovna djelatnost je zatvorena u okviru unutar kojeg postoji samo to što postoji - odmicanja nema ni za milimetar.

Tu sam zatim čuo ono na što se svi uvijek vade. Par ljudi diktira svijetom, stvari su takve kakve jesu i mi tu naprosto ništa ne možemo učiniti.
Dobacio sam kako živimo u nikad okrutnijem svijetu, a 7 milijardi ljudi poznaje samo nježnost.
Naravno da nije ugodno kad ti se u oči kaže da se netko ipak mora prvi pokrenuti - ako nitko ni ne pokuša, onda je sve unaprijed osuđeno na neuspjeh. Bez imalo ustezanja, ravnatelj mi je isto tako u lice kazao da obrazovna ustanova koju predstavlja nije zainteresirana za tu ulogu.

Nije međutim teško zaključiti da u obrazovnu ustanovu nisam došao s namjerom dizanja revolucije i preokretanja svijeta naopačke, već s prijedlogom za izvođenje jednog bezveznog beznačajnog eksperimenta. Ali u vremenima inkvizicije je abrakadabrirati i baviti se sličnim vještičjim poslovima opasno po život.

Ipak, ravnatelj mi je na kraju susreta dao savjet da se pokušam obratiti na više razine.

Ovaj izvještaj ću primjereno okolnostima koje su još jedanput nedvosmisleno dokazane, privesti kraju poslovicom s naše naslovne stranice koja tamo ne stoji bez vraga, samo zato što se nekome tako prohtjelo: "Malom djetetu je lako oprostiti strah od mraka, no kad se odrastao čovjek boji svjetla, onda je to prava životna tragedija".
The topic has been locked.
The following user(s) said Thank You: rolandujmic
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.16 seconds