Alternative currency and balanced living system. Alternativna valuta i uravnoteženi životni sistem. Moneta alternativa e sistema di vita equilibrato.

Linija

Search

Home Forum
Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Pravo Mjesto Za Dobar Oglas: Crom Oglasnik

Pravo Mjesto Za Dobar Oglas: Crom Oglasnik 10 years, 2 months ago #120

Bez obzira jeste li firma, tvrtka, poduzetnik, obrtnik ili sasvim običan građanin pojedinac, koliko ste puta kroz životna iskustva imali potrebe za oglasnikom, ili oglašavanjem?


Mali oglasi, veliki oglasi, kratki oglasi i dugački oglasi, svakakvih ih ima, i lijepih i ružnih oglasa, onih simpatičnih i onih malo manje.


Možda ste staromodni i više preferirate oglasnik u štampanom obliku, no stoji činjenica da je oglase danas najlakše oglašavati kroz elektroničke medije.


Internet oglasnik je najsigurniji put prema postizanju cilja postavljanja vašeg oglasa.


Oglasi često mogu biti objavljeni i u par različitih kategorija.


Zaljubljeni ste, ili vam možda fali ljubav, tražite li bračnog partnera, dosta je postaviti atraktivni oglas.


U potrazi ste sa zabavom, ili tražite prijatelje, što mislite o sklapanju novih poznanstava putem oglasa o vikend izletu?


I kroz štampane oglasnike, i kroz web oglasnike možete listati oglase pod potražnja ili ponuda.


Jeste li ikad uopće dali nekakav oglas, je li vam neki oglasnik odbio objaviti predani oglas, i to se zna desiti.


Postoje oglasnici na naplatu, a postoje i besplatni oglasnici, većinom je i u jednom i u drugom tipu oglasnika moguće objavljivati i besplatne oglase i oglase za čije postavljanje morate platiti.


U doista širokom izboru oglasnika, skoro sigurno ćete naći ono što vam treba, eventualno skuplje, a uporni vjerovatno i jeftinije.


Bezbroj je kategorija ponude oglasa koje se nude u raznim oglasnicima.


Oglašavanje je uglavnom podijeljeno na oglase o ponudi ili potražnji, te oglase o kupnji ili prodaji.


Putem oglasa i ne morate trgovati, možete tražiti ili ponuditi oglase o razmjeni ili zamjeni.


Svaki dobar oglasnik u sebi sadrži i kategorije oglasa kao obavijesti i najave.


Nije rijetkost naići i na itekako korisnu kategoriju oglašavanja "izgubljeno-nađeno".


Privatnost vaših osobnih podataka razni oglasnici različito tretiraju, negdje će od vas tražiti doslovno sve lične podatke, a negdje ćete oglas moći predati dok trepneš okom.


Neki oglasnici imaju i lukav pristup oglašavanju kroz naplatu telefonskih impulsa, pa se tu možete susresti sa vječno zauzetim linijama i pokvarenim automatskim telefonskim sekretaricama.


Ima oglasnika koji omogućavaju predaju oglasa i putem faksa.


S obzirom na vrstu oglasa kojeg hoćete postaviti, ili u vezi onog što tražite, prelistat možete lokalne oglasnike, regionalne, nacionalne ili međunarodne oglasnike.


Dobro je poznavati svjetske jezike, možete čitati internacionalne oglasnike i oglase na raznim jezicima, a i izgledi na uspjeh vašeg oglasa su veći ako ste ga objavili na par jezika.


Od prije nekoliko dana, na usluzi vam stoji i Crom, Oglasnik I Tržnica U Jednom.


Sa svojim do detalja razrađenim kategorijama, sigurno nećete imati problema s pronalaženjem pravog mjesta za vaš oglas.


S obzirom da kroz Crom Alternativni Sustav prolaze oči cijelog svijeta, na vama je da izaberete hoćete li oglas objaviti na nacionalnom, ili nekom od svjetskih jezika.


U Crom Oglasniku možete postaviti stalni oglas, a isto tako taj oglas možete ograničiti nekim vremenskim periodom.


Objavljivanje oglasa u Crom Oglasniku je trenutno, što je velika pogodnost.


Osim toga, pretragu možete obavljati ne samo po kategorijama roba, proizvoda i usluga, već i po nekim podjelama fizičkih i pravnih lica koja su ih postavili, sve u svemu, krajnja jednostavnost i efikasnost.



Kada je riječ o robama, proizvodima i uslugama, postoji samo jedna stvar koja može ubiti robu, proizvod ili uslugu brže nego loša reklama, a to je dobra reklama za lošu robu, proizvod ili uslugu.


Ako nemate dobar proizvod, robu ili uslugu za kojom će potencijalni klijenti poludjeti, oglašavanje, bez obzira koliko skupo ili kreativno bilo vam neće puno pomoći.


Radite na poboljšanju proizvoda i usluga tako da dobijete dobre kritike od klijenata, nakon toga će uspjeh oglašavanja vaših proizvoda ili usluga predstavljati mačji kašalj.


S dobro izabranim oglasnikom, pravim oglasom i odlukom o tome kako taj oglas učiniti što djelotvornijim, povrat uloženih sredstava za reklamiranje će biti veliko zadovoljstvo.


Lijepo se i iskreno predstavite, dobro opišite vaš proizvod ili uslugu i k tome dodajte vaš logo.


Čuli ste za onu, dobra slika vrijedi tisuću riječi zar ne?


Navedite i potrudite se da u oglasu, a po mogućnosti i kao stalni klijent oglasnika, postavite sve kontakte putem kojih je moguće s vama stupiti u vezu.


Svijet je postao prezasićen dosadnim reklamama i oglasima, dobro promislite čime ćete vaše buduće potencijalne klijente natjerati u potragu za vama.


Ovo vjerovatno niste znali, ali postoji i neispričani dio vrijednosti slike.


Slika vrijedi tisuću riječi, ali zbilja, realnost, prava stvarnost vrijedi tisuću slika.


Ovo je jedini pravi način za izgradnju dobrih i lojalnih dugoročnih odnosa sa svakim klijentom.


Pisanje oglasa je zaista umjetnost, ali se ovakvim umjetnikom može postati u relativno kratkom vremenu.


Ovisno o vašoj aktivnosti i kvaliteti, dobro napisan oglas objavljen u dobrom oglasniku može unaprijediti vaše poslovanje i povećati prodaju.


Nemojte oglasima obmanjivati i varati ljude, mušterije, kupce.


Uostalom, želite pridobiti kvalitetne dugoročne potencijalne kupce.


U svojim oglasima možete obećati i da ćete skinuti mjesec s neba, ali ga naravno niste u mogućnosti isporučiti svojim klijentima, ovakva obmana će imati opasne posljedice i za vas, i za vaše suradnike, a što je tužno, vjerovatno i za vaše prijatelje.


Gotovo sve tvrtke, i male i velike kompanije oglašavaju online kako bi proširili tržište za svoje proizvode.


Misli se da 50-60% reklama i oglasa predstavljaju uzaludno bačen novac.


To je prilično šokantan postotak s obzirom na to koliko milijardi dolara se godišnje troši na oglašavanje.


Dobar oglas odgovora potrošaču na pitanje "zašto".


Korišćenjem oglasnika i upotrebom oglasa nemojte pokušavati mijenjati ljude jer će vam se to prije ili kasnije razbiti o glavu, mijenjajte proizvode i usluge.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.13 seconds